“Hoe maak je de producten en diensten van VodafoneZiggo nóg toegankelijker? Tweedejaarsstudenten van de opleiding Marketing & Communicatie van MBO Utrecht bogen zich de afgelopen zestien weken over deze vraag. Het resultaat? Een heuse Dragons’ Den met inspirerende pitches en een winnend idee.”
Zo opent het artikel ‘Van prikkelarme interface tot handige draaiknop’ op de website van VodafoneZiggo.
Docent Ton van der Heyden werkt al langer samen met deze telecommunicatie gigant voor het vak Bizznizz. Een vak waarin studenten van de opleiding Marketing & Communicatie Specialist een eigen bedrijf oprichten en opdrachten uitvoeren voor ‘echte’ opdrachtgevers. Studenten slagen voor het vak wanneer het studentenbedrijf goede bedrijfsresultaten haalt. Bedrijven als VodafoneZiggo, De Koninklijke Landmacht, Greenpeace en Tony Chocolonely weten Bizznizz te vinden.
Ton is erg enthousiast over de samenwerking en trots op de vooruitgang. “Goed om te lezen dat wij in staat zijn om de kwaliteit bij Bizznizz ieder jaar weer op een hoger niveau te krijgen en zo steeds beter aansluiten bij de behoeften en wensen van het bedrijfsleven.”