Assistant Business Services leerjaar 2
Bereid je goed voor op het nieuwe schooljaar! Bekijk hier wanneer de opstartdag en eerste lesweek zijn voor de opleiding Assistant Business Services leerjaar 2.
Opstartdag
Vanaf dinsdag 2 september starten we op school met de voorbereiding op het nieuwe studiejaar. Als je eventueel nog stage moet lopen, dan start je stageperiode op maandag 8 september.
STUDENTEN DIE NOG GEEN STAGEPLEK HEBBEN WORDEN WEZE WEEK TWEE DAGEN VERWACHT. ZOWEL OP DINSDAG 2 SEPTEMBER, ALS OP DONDERDAG 4 SEPTEMBER.
Dinsdag 2 september, tussen 14:30 uur en 16:00 uur
- Hier moet je zijn: Academie voor Economie & Ondernemen, Daltonlaan 300 in Utrecht, grote ruimte op de 3e etage, 3.22.
- Dit neem je mee: laptop (incl. oplader), overzicht behaalde examens en nog te behalen examens/vakken (zie: overzicht resultaten in Osiris).
- Dit ga je doen: Je maakt kennis met je nieuwe klasgenoten en SLB’er en maakt afspraken over de komende schoolperiode. Welke vakken ga je volgen? Welke examens ga je maken? Moet je nog stage lopen?
ALLE STUDENTEN ZONDER STAGE WORDEN VERWACHT OP:
Donderdag 4 september, tussen 14:30 uur en 15:30 uur
- Hier moet je zijn: Academie voor Economie & Ondernemen, Daltonlaan 300 in Utrecht, lokaal 3.22
- Dit neem je mee: laptop (incl. oplader), CV en sollicitatiebrief, actueel logboek met sollicitatieactiviteiten
- Dit ga je doen: Je maakt kennis met de BPV-begeleider(s). Je bespreekt met haar/hem hoe je verder gaat met het zoeken naar een stageplek en welke ondersteuning je daarbij kunt verwachten. Je gaat in ieder geval deze week benutten om alsnog een erkende stageplek te vinden.
- Als je in de zomervakantie een stageplek gevonden hebt, zorg je ervoor dat je de aanvraag Praktijkovereenkomst gemaild hebt naar het BPV-bureau (BPV-AL23@mboutrecht.nl), met de BPV-begeleiders (bpvfma@mboutrecht.nl) en je oude SLB’er in de cc.
INDIVIDUELE GESPREKKEN
Op dinsdag 2 september tot en met donderdag 4 september vinden ook individuele kennismakingsgesprekken met jouw studieloopbaanbegeleider plaats volgens planning. Je wordt hiervoor via jouw schoolmail uitgenodigd.
Wat jij nodig hebt aan leermiddelen wordt bekeken tijdens het gesprek dat jij hebt met je studieloopbaanbegeleider, omdat deze afhankelijk zijn van welke onderdelen je nog moet behalen. Vooraf bestellen via de site van MBOwebshop.nl is dan ook niet nodig. Wat jij in ieder geval wel nodig hebt, is een geschikte laptop.
Programma eerste lesweek
Op maandag 8 september starten we met de lessen op school. Afhankelijk van de afspraken met je SLB’er, volg je jouw eigen rooster.
Leermiddelen bestellen
Het is belangrijk dat je vóór de introductieweek de boeken en licenties hebt besteld en dat je een geschikte laptop hebt. Zo kun je bij ons op school een goede start maken!
Dit wil je misschien ook weten
Waar kan ik mijn boeken bestellen?
Je leermiddelen (boeken, licenties, werkkleding etc.) kan je bestellen bij MBO Webshop. Bekijk hoe je je leermiddelen kunt bestellen.
Welke laptop heb ik nodig?
Bij MBO Utrecht wordt het werken met digitale middelen gestimuleerd. Alle studenten (m.u.v. de entree opleidingen) zijn dan ook verplicht om een laptop aan te schaffen. Bekijk hier wat de laptopeisen zijn.
Vragen? Wij helpen je graag!
Kijk eerst of het antwoord op jouw vraag op onze website staat. Staat het antwoord er niet tussen? Neem dan contact op via WhatsApp, e-mail of telefoon:
WhatsApp: 06-25705051
Mail: aanmelden@mboutrecht.nl
Telefoon: 030– 281 51 00
Let op: in de zomervakantie zijn we op werkdagen tussen 10.00 en 14.00 uur alleen via mail en WhatsApp bereikbaar. Van 26 juli tot 18 augustus zijn we gesloten en niet bereikbaar.